Polityka Zwrotów
Wypełnij adres w pełnym formacie, w przeciwnym razie paczka, którą wyślesz do nas, zostanie zwrócona lub w niektórych przypadkach możemy anulować zamówienie. Uwaga! Po wysłaniu paczki konieczne jest przesłanie nam e-maila z numerem AWB, informującego o zwrocie paczki.
Zwróć produkt
Jeśli złożyłeś zamówienie telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości na Facebooku, aby dokonać zwrotu, prosimy o wysłanie e-maila na adres customer@lilinas.pl, podając swoje imię i nazwisko, numer zamówienia, kod/y zwracanych produktów, adres e-mailowy, firmę kurierską, której użyto do zwrotu produktu, numer AWB otrzymany od firmy kurierskiej oraz numer konta IBAN wraz z jego właścicielem, abyśmy mogli zwrócić Ci kwotę związaną z produktami.
Aby dokonać zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu i mieć przymocowaną oryginalną metkę.
Aby otrzymać zwrot pieniędzy, potrzebujemy paragonu/dowodu zakupu.
*Proszę pamiętać: Koszty zwrotu ponosi klient.
Nie zwracaj produktu do producenta.
Anulowanie zamówień
Wszystkie zamówienia można anulować do momentu ich wysłania. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki zamówienie nie może zostać anulowane.